Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2008

Δε ξεκινήσαμε καλά...




Δε ξεκίνησε καλά η νέα χρονιά... Χωρίς ίχνος προκατάληψης, απλά σαν διαπίστωση το λέω. Εξάλλου δεν αφορά εμένα η στραβή, αλλά κοντινούς μου ανθρώπους. Απλά τα γεγονότα μου ξύπνησαν δικές μου άσχημες θύμησες από το παρελθόν.

Α! Ξύπνησα και με τα 6,5 ρίχτερ σήμερα το πρωί από το Λεωνίδιο...


Εν τω μεταξύ εγώ αυτές τις μέρες κυνηγώ τη σκιά μου πάλι, όπως οι σκύλοι την ουρά τους. Γαμώτο... Γιατί προσπαθώ να μου δημιουργώ διλήμματα σε θέματα που έχω πάρει τις αποφάσεις μου; Πάω γυρεύοντας πάλι να σπάσω τα μούτρα μου. Τουλάχιστον αυτή τη φορά είμαι προετοιμασμένος για την (αρνητική) έκβαση της υπόθεσης, οπότε ελπίζω να μη με χαλάσει... (Είμαι μαζόχας τελικά ώρες ώρες)

Πάω να συνεχίσω τη μελέτη μου. Τα βρήκα δύσκολα με την εργασία, αλλά ελπίζω μέχρι το τέλος της βδομάδας που έρχεται να έχω τελειώσει. Αλλά γιατί οι αριθμοί μου βγαίνουν είτε πολύ μεγάλοι είτε πολύ μικροί; Μέσος όρος δεν υπάρχει;

Καλή βδομάδα...

Και να μη ξεχνάμε πως:

Πρωταθλητής χειμώνα ο Ολυμπιακός


Τον άτυπο τίτλο του πρωταθλητή χειμώνα έχει ο Ολυμπιακός μετά το τέλος του πρώτου γύρου της Σούπερ Λίγκας και την ήττα της ΑΕΚ (2-1) στην Τρίπολη από τον Αστέρα. Νίκη για τον ΠΑΟΚ 1-0 την Λάρισα στο τελευταίο ματς του Βρύζα. Ο Παναθηναϊκός επικράτησε δύσκολα με 1-0 της Καλαμαριάς.. Άλωσε το Ηράκλειο (0-1) ο Αρης. Σημαντικό διπλό (0-2) για τον Πανιώνιο στην έδρα του Ατρομήτου. Βέροια-Λεβαδειακός 3-1 και Skoda Ξάνθη-Εργοτέλης 1-0, οι αναμετρήσεις που άνοιξαν το πρόγραμμα της Κυριακής. Ποδαρικό χθες στο 2008 με τη συνάντηση Ηρακλής-Ολυμπιακός 1-2.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
eXTReMe Tracker