Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2007

Κινέζικη παγίδα θανάτου... και η απάντηση!

Το κινέζικο μοντέλο Brilliance BS6 σε crash test από το γερμανικό ADAC (Allgemeiner Deutscher Automobil-Club e.V.), το μεγαλύτερο κλαμπ στη Γερμανία με 15.000.000 μέλη. Η δοκιμή έγινε με προδιαγραφές European New Car Assessment Programme (Euro NCAP).

Προσέξτε πως καταρρέει το αμάξωμα, πως στραπατσάρεται ο οδηγός μεταξύ καθίσματος τιμονιού και ταμπλό, πως το μπροστά μέρος του αυτοκινήτου δεν απορροφά τίποτε από την κρούση, με αποτέλεσμα όλη την ενέργεια να την απορροφά η καμπίνα των επιβατών, με τη μπροστά κολόνα και το μαρσπιέ να διαλύονται και η πόρτα σχεδόν να ανοίγει. Μόλις ένα αστέρι πήρε και αυτό γιατί… δεν εξαφανίστηκε το αυτοκίνητο.

Βεβαίως οι Κινέζοι δε θα μπορούσαν να το αφήσουν αυτό αναπάντητο και έκαναν κάποιες τροποποιήσεις. Σύμφωνα με τα λεγόμενά τους το βελτίωσαν σε 65 σημεία. Έτσι μερικές βδομάδες μετά (σχεδόν 2 μήνες) επανέλαβαν το τεστ με τις ίδιες προδιαγραφές αλλά στην Ισπανία και όχι στη Γερμανία, όπου το αποτέλεσμα είναι σαφώς καλύτερο. Από 1 αστέρι πάει για 3 και θα έχει 4 όταν έρθει στην ευρωπαϊκή αγορά, μιας και θα εξοπλίζεται και με πλαϊνούς αερόσακους.

Βεβαίως περιμένω να γίνει το τεστ και από ανεξάρτητο φορέα όπως η ADAC για να δούμε την αλήθεια...






Και εδώ το αντίστοιχο τεστ του Volvo S40. Η διαφορά είναι χαοτική!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
eXTReMe Tracker